Saturday, August 27, 2011

निर्जिवता

आस्थाका धरोहरहरु
धमिरा लागेको दलिन झैँ मक्किदा,

विश्वासका आधारहरु
एक-एकगरि ढल्नैलाग्दा,

आफ्ना मूल्यहरू
आफ्नै लागि मूल्यहीन हुनलाग्दा,

मौलिक मान्यताहरु
फगत सिद्ध हुनखोज्दा,

यहाँ भावनाको कुनै अर्थ छैन,
किनकी यो यहाँ बुझिदैन |

मानवीय संवेदना त किन चाहियो,
जुन उहिलै मृत भैसक्यो |

भ्रममा नपर,
तिमि मान्छेको हैन यन्त्रको संसारमा छौ |

अब तिमी आफै भन,
किन म निर्जिवता भित्र सजीवता खोज्ने धृष्टता  गरौं  ?
किन म  निर्जिवता भित्र सजीवता खोज्ने धृष्टता  गरौं  ?

-  प्रवल
पर्थ, अस्ट्रेलिया
२७ अगष्ट २०११

1 comment:

  1. यो मेरो सानो कविता यान्त्रिक जीवन प्रतिको मेरो झटारोको रुपमा बुझ्नु हुने छ भन्ने आशा गरको छु |
    म कुनै सिद्ध हस्त कबि हैन, फुर्सदका बेला केहि लेख्न मन पराउने, केहि लेख्न कोसिश गर्ने साहित्य अनुरागीको रुपमा बुझे अझ बेश !
    यहाँहरुका रचनात्मक टिप्पणी / सुझावको प्रतिक्षा सहित ...!

    ReplyDelete