Friday, September 11, 2009

"मायाको आशमा ...!"

जिन्दगी को दोबाटोमा म कता हराये ?

खोज्दा खोज्दै आफ्नो लक्ष म कता बिलाये ?

आफ्नो भन्नु कोही छैन यो प्रवाशी भूमिमा,

पाये हुन्थ्यो साथ तिम्रो पानी सरी मरभूमीमा ।

गन्तब्य लाई खोज्दा खोज्दै म कहाँ कहाँ अायिपुगे,

लाग्छ अब अन्योल्ताको बन्द घेरामा परे ।

साथ हिंड्ने कोही छैन लामो यो यात्रामा,

दिये हुन्थ्यो तिमीले साथ हाम्रो त्यो सहयात्रामा ।

उन्नतिको चाहनाले म कुन तालमा डुब्नलागे,

अन्जनमै पौडदै जदा म महासागरमै पुग्नलागे

माया माया भन्दा भन्दै म कहाँ कता रुमल्लिये,

बोलएहुन्थो यो भिडमा तिमीले किनकी म यहाँ कतै छोडिये । २


रचना : 'प्रबल'

पर्थ, अष्ट्रेलिया

जुन, २००८

3 comments:

  1. It seems that u r feeling lonely there dude..life is like that yaar..take it easy..

    I enjoyed reading it..

    ReplyDelete
  2. Thanks a lot Mohan for your nice comment !

    ReplyDelete
  3. La la!!! thick chha parash ramro chha, sachhi tapai ko lakha ma kahe chha chha, I realy enjoyed reading it.

    ReplyDelete